Prijavite se pomoću Microsoft naloga
Prijavite se ili kreirajte nalog.
Zdravo,
Izaberite drugi nalog.
Imate više naloga
Odaberite nalog pomoću kojeg želite da se prijavite.

Napomena:  Želimo da vam što pre pružimo najnoviji sadržaj pomoći čim na vašem jeziku. Ova stranica je prevedena automatski i može da sadrži gramatičke greške ili netačnosti. Naš cilj je da ovaj sadržaj bude koristan. Možete li nam na dnu ove stranice saopštiti da li su vam informacije bile od koristi? Ovo je članak na engleskom jeziku za brzu referencu.

Kada otvorite Microsoft Office Excel radnu svesku u sistemu Excel Services, ona će biti prikazana u jednom od dva moguća prikaza:

Prikaz radnog lista    U ovom prikazu možete da prikažete radnu svesku sa nekoliko radnih listova i svim informacijama na njima. Prilikom čuvanja radne sveske njen autor može odrediti da li se prikazuju svi radni listovi ili može da izabrati određene radne listove za prikaz.

Prikaz imenovane stavke    U ovom prikazu možete prikazati samo neke od imenovanih stavki u radnoj svesci. Imenovana stavka može biti nešto od sledećeg: grafikon, Excel tabela, izveštaj izvedene tabele, izveštaj izvedenog grafikona ili imenovani opseg ćelija.

Izaberite jednu od sledećih mogućnosti:

Saznajte više o prikazu imenovane stavke

Prikaz imenovane stavke je koristan kada korisnik ili autor radne sveske žele da urade sledeće:

• Prikažite samo određene imenovane stavke radne sveske, kao što je grafikon ili Excel tabela, jer su to jedini podaci koje želite da pregledate. Na primer, kao autor radne sveske, možda nećete želeti da korisnik pregleda druge delove radne sveske u kojima se nalaze podaci koji mu nisu neophodni ili želite da podaci ostanu sakriveni iz bezbednosnih razloga. Ili ne želite da korisnik pregleda podatke u pozadini grafikona ili izvedenog grafikona, jer za njih nema dovoljno prostora na instrument-tabli za poslovno informisanje.

• Izaberite određene imenovane stavke iz padajuće liste Prikaz na traci sa alatkama modula Excel Web Access, kako biste imali više slobode u prikazivanju informacija u radnoj svesci, umesto pomeranja da biste našli željenu informaciju, što može biti naporno i vremenski zahtevno. Kao autor radne sveske, možete da kontrolišete kretanje korisnika kroz informacije u radnoj svesci. Pored toga, sistem Excel Services neke imenovane stavke u prikazu imenovane stavke prikazuje drugačije nego u prikazu radnog lista, kako bi se potreba za kontrolama upravljanja svela na najmanju meru.

• Povezivanje Web segmenata, kao što su Web segmenata za filtriranje ili Web segmenta prikaza liste, Excel Web Access Veb segmenata, na kontrolnoj tabli ili drugoj stranici sa Web segmentima. Na primer, možete da koristite izabranu vrednost u Web segmentu za filtriranje da biste prikazali grafikon, Excel tabelu i imenovani opseg, svako u posebnom Excel Web Access Veb segmentu. Više informacija potražite u članku Povezivanje Web segmenata za filtriranje sa modulom Excel Web Access.

U prikazu imenovane stavke možete prikazati sledeće imenovane stavke:

Imenovana stavka

Komentari

Excel tabela

Grafikon i izvedeni grafikon

Grafikon ili izvedeni se uvek prikazuje u celosti i nikad se ne izrezuje, iako horizontalna i vertikalna traka za pomeranje mogu biti prikazane.

Izveštaj izvedene tabele

Imenovani opseg

Opseg mora biti celovit i može biti globalan ili lokalan u odnosu na radni list (Imelista!Imeopsega). Imenovani opseg je onaj koji definišete u programu Microsoft Office Excel 2007 ili onaj koji je definisan u programu Office Excel 2007, kao što je oblast štampanja.

Imenovani opseg takođe može da obuhvati i druge imenovane stavke, grafikone, Excel tabele, izvedene tabele i izvedene grafikone.

Napomene:

• Kada se radna sveska sačuva u prikazu imenovane stavke, još uvek možete da pregledate okno zadatka sa parametrima i da postavite parametre, bez obzira na to da li imenovana ćelija koja odgovara parametru jeste ili nije sadržana u toj imenovanoj stavci. Na primer, možda ćete želeti da prikažete grafikon, ali i da dozvolite korisniku da ga ažurira unošenjem parametarske vrednosti za vrednost ćelije koja se ne nalazi u toj imenovanoj stavci.

• U istoj sesiji ne možete da se prebacite iz prikaza imenovane stavke u prikaz radnog lista ili obrnuto.

• Padajuća lista Prikaz ne prikazuje pojedinačne radne listove.

Vrh stranice

Prikazivanje imenovane stavke u prikazu imenovane stavke

Postoje dva načina da se imenovane stavke prikažu u prikazu imenovane stavke: koristite padajuću listu Prikaz ili postavite svojstvo Imenovana stavka za prikaz padajuće liste.

Napomene:

• Imenovane stavke su uvek navedene po abecednom redosledu.

• Prikaz padajuće liste samo se prikazuje kada autor radne sveske izabere neke imenovanih stavki u dijalogu Opcije programa Excel Services pre nego što sačuvate ga, Navigacija radne sveske, Sva interaktivnosti Imenovane stavke padajuće liste svojstva izabrano i prikazaće se traci sa alatkama modula Excel Web Access. Više informacija potražite u članku Prilagođena svojstva Web segmenta modula Excel Web Access i Microsoft Office Excel 2007 pomoć.

Koristite prikaz padajuće liste

• Kada je modul Excel Web Access u prikazu imenovane stavke, na traci sa alatkama modula Excel Web Access kliknite na strelicu pored padajuće liste Prikaz, a zatim izaberite imenovanu stavku.

Podesite svojstvo imenovane stavke padajuće liste

Autor Web segmenta može da prikaže određenu imenovanu stavku u prikazu imenovane stavke tako što ćete podesiti svojstvo Imenovane stavke padajuće liste za sve imenovane stavke naveo autor radne sveske u dijalogu Opcije programa Excel Services pre nego što sačuvate radnu svesku. Postavljanje ovog svojstva je korisno, na primer, u kontrolne table kada želite da prikažete određene imenovane stavke u programu Excel Web Access Veb segmentu, ali ne želite da korisnik izabere druge imenovane stavke. Više informacija potražite u članku Prilagođena svojstva Web segmenta modula Excel Web Access.

Savet: Autor Web segmenta ne mora da bude ista osoba kao autor radne sveske ili možda nema pristup radnoj svesci. Ako niste sigurni koju imenovanu stavku da unesete u svojstvo Padajuća lista imenovane stavke, otvorite radnu svesku u programu Excel 2007 i prikažite dijalog Excel Services opcije da biste videli listu imenovanih stavki ili prikažite Web segment modula Excel Web Access sa obrisanim svojstvom Imenovana stavka prema prikazu padajuće liste, a zatim zabeležite imenovane stavke sa padajuće liste Prikaz.

Napomena: Ako unesete vrednost u svojstvo Padajuća lista imenovane stavke, a Web segment programa Excel je prikazan u prikazu imenovane stavke, onda ova vrednost predstavlja prikazanu podrazumevanu imenovanu stavku.

Problem: Svojstvo Imenovane stavke padajuće liste se ne briše kada uklonim vezu Web segmenta prikaza liste

Kada povežete Veb segment za prikaz liste u programu Excel Web Access Veb segmentu tako što ćete izabrati Obezbedi red za komande u meniju Web segment za prikaz liste na vezu ili Se zove objekat iz komandu u meniju Excel Web Access Veb segment za veze , svojstvo Imenovane stavke padajuće liste takođe je postavljeno na vrednost vezu Dodaj. Kasnije, Ako uklonite vezu Web segmenata, ostaje ovu vrednost u svojstvu Imenovane stavke padajuće liste , i možda će se obaveštenje o poruci koja me obaveštava da nije moguće prikazati imenovane stavke. Da biste rešili ovaj problem, opozovite izbor svojstvo Imenovane stavke padajuće liste . Više informacija potražite u članku Prilagođena svojstva Web segmenta modula Excel Web Access.

Vrh stranice

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?