Prijavi se ili izradi račun.
Zdravo,
Odaberite drugi račun.
Imate više računa
Odaberite račun putem kojeg se želite prijaviti.
Podatkovni modeli u komponenti Excel Services

Napomena:  Željeli bismo vam pružiti najnoviji sadržaj pomoći što je brže moguće i to na vašem jeziku. Ova je stranica strojno prevedena te može sadržavati gramatičke pogreške ili netočnosti. Naša je namjera da vam ovaj sadržaj bude koristan. Možete li nam pri dnu ove stranice javiti jesu li vam ove informacije bile korisne? Kao referencu možete pogledati i članak na engleskom jeziku .

Excel Services omogućuje prikaz i korištenje radnih knjiga koje su objavljene u sustavu SharePoint. Te objavljene radne knjige mogu sadržavati izvješća, kartice s rezultatima, nadzorne ploče i podatkovne modele. Podatkovni model važan je dio mogućnosti samostalnog poslovnog obavještavanja koje sadrži Office Professional Plus. Podatke prikupljate u podatkovnom modelu, koji zatim koristite kao izvor za izvješća i kartice s rezultatima koje možete objaviti i zajednički koristiti.

Podatkovni model

Podatkovni model zapravo je zbirka podataka koju stvarate i organizirate pomoću značajke PowerPivot za Excel. Podatkovni model obično se sastoji od nekih tablica podataka. Prilikom stvaranja podatkovnog modela objedinjujete podatke iz raznih izvora, uključujući Microsoft Access 2013, Microsoft SQL Server, OData sažetke sadržaja, bazu podataka Microsoft Azure SQL, XML datoteke, Oracle, Teradata i drugo. Te podatke možete sortirati i organizirati te stvarati odnose između raznih tablica pomoću dodatka PowerPivot za Excel.

Dodatne informacije o značajci PowerPivot za Excel i podatkovnim modelima potražite u sljedećim resursima:

Zašto koristiti podatkovne modele?

Podatkovni modeli u programu Excel omogućuju prikupljanje podataka iz raznoraznih izvora te stvaranje usklađenog skupa podataka koji se može koristiti za stvaranje snažnih izvješća, tablica rezultata i nadzornih ploča. Podatkovni modeli daju neke prednosti u odnosu na jednostavno povezivanje s vanjskim izvorima podataka:

• možete prikupiti podatke iz više izvora te ih objediniti u jednom skupu podataka

• pomoću funkcije pregleda predloženih unosa u programu Excel 2013 možete oblikovati stupce i tako pojednostavniti čitanje i korištenje podataka

• podatke možete pregledati, sortirati i organizirati

Kada u programu Excel stvorite podatkovni model, pomoću njega možete stvarati grafikone, tablice, tablice rezultata i nadzorne ploče. Možete, primjerice, u programu Excel 2013 stvoriti interaktivna izvješća zaokretnih grafikona i tablica. Ili pak pomoću značajke Power View možete stvarati hibridne web-aplikacije s interaktivnim prikazima, kao što su linijski grafikoni, trakasti grafikoni, mjehuričasti grafikoni i ostale vrste grafikona.

Dodatne informacije o stvaranju i korištenju podatkovnih modela potražite u sljedećim resursima:

Excel Services i podatkovni modeli

Excel Services vama i drugima omogućuje prikaz i korištenje radnih knjiga objavljenih u biblioteka sustava SharePoint, uključujući radne knjige koje sadrže podatkovne modele. Ovisno o okruženju, komponenta Excel Services zadržava vezu s vanjskim izvorima podataka da bi podaci bili aktivni i ažurni. Na taj način možete uštedjeti mnogo vremena i truda. Možete i pomoću dozvola u sustavu SharePoint određivati tko može vidjeti i koristiti te podatke.

Dodatne informacije o komponenti Excel Services potražite u sljedećim resursima:

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Želite dodatne mogućnosti?