Prikaz poslovne logike predloška obrasca

Napomena:  Željeli bismo vam pružiti najnoviji sadržaj pomoći što je brže moguće i to na vašem jeziku. Ova je stranica strojno prevedena te može sadržavati gramatičke pogreške ili netočnosti. Naša je namjera da vam ovaj sadržaj bude koristan. Možete li nam pri dnu ove stranice javiti jesu li vam ove informacije bile korisne? Kao referencu možete pogledati i članak na engleskom jeziku .

Microsoft Office InfoPath omogućuje definiranje ograničenja prikupljene podatke i načina na koji je ove podatke prikupljene putem značajke kao što su pravila, formule, provjera valjanosti podatakai kod. Te značajke definirati poslovne logike predloška obrasca. Prilikom dizajniranja predloška obrasca s tih značajki, možda ćete morati potražite u članku što polja i grupe sadržavati poslovne logike vezanih uz njih i kakvom ovaj logike s drugim poljima i grupama u predlošku obrasca.

Alat za ispitivanje logike možete koristiti da biste vidjeli sve poslovne logike predloška obrasca tako da možete odrediti kako poslovne logike stupi u interakciju s podacima. Alat za ispitivanje logike prikazuje sve poslovne logike u predlošku obrasca. Alat za ispitivanje logike možete koristiti da biste odredili hoće li problem uzrokuje poslovne logike ili da biste se upoznali s postojećim ali nepoznatim predložak.

Sadržaj članka

Pregled

Prikaz svih poslovne logike predloška obrasca

Prikaz poslovne logike za kontrolu

Prikaz poslovne logike polja ili grupe

Pregled

Alat za ispitivanje logike prikazuje sve poslovne logike predloška obrasca. Ovisno o tome kako pristupiti alat za ispitivanje logike, prethodno vidite ili u oknu za pregled ili okna za pregled i okna s detaljima.

Prozor alata za ispitivanje logike

1. okno za pregled

2. okno s detaljima

U oknu za pregled alata za ispitivanje logike prikazuje sve poslovne logike u predlošku obrasca i grupirane Provjera valjanosti podataka, vrijednostima izračunatih podataka, pravila i programiranje. U oknu za pregled možete koristiti da biste jednostavno vidjeli polja ili grupe koji sadrže poslovne logike jer nekih polja ili grupe možda poslovne logike. U oknu s detaljima alata za ispitivanje logike prikazuje sve poslovne logike povezan s određenom polju ili grupe u izvoru podataka predloška obrasca.

Da biste otvorili alat za ispitivanje logike, desnom tipkom miša kliknite kontrolu u predložak obrasca ili polja ili grupe u izvoru podataka, a zatim na izborničkom prečacu kliknite Alat za ispitivanje logike . Alat za ispitivanje logike možete pristupiti i putem izbornika Alati na alatnoj traci Standardno . Ako otvorite alat za ispitivanje logike putem izbornika prečaca, okna za pregled i detalje o prikazuju se po zadanom. Ako otvorite alat za ispitivanje logike na izborniku Alati , pojavit će se samo okno pregleda. Da biste otvorili okno s detaljima ako je isprva nije vidljivo, kliknite polje ili grupu u oknu za pregled.

Okno s detaljima slaže poslovne logike za određeno polje ili grupu u tri kategorije:

• Logika koja ovisi o vrijednost u polje ili grupu    Ova kategorija prikazuje poslovne logike koji se pojavljuje na temelju vrijednosti u polje ili grupu. Na primjer, možete stvoriti pravila koja se pokreće kada korisnik otvori obrazac koji se temelji na predlošku obrasca i vrijednost u polju nalazi unutar određenog raspona. Sva pravila koja ovise o vrijednosti u polju će biti navedene u odjeljku kategoriju.

• Logika koji se aktiviraju promjenom u polje ili grupu    Ova kategorija prikazuje poslovne logike koji se pojavljuje ako vrijednost u polje ili grupa promjene. Na primjer, možete stvoriti pravila za polja koja se pokreće kada korisnik unese datum u polje. Kada korisnik unese datum, sedam dana dodat će se na datum, a novi datum automatski unosi u drugo polje. Sva pravila koji se pojavljuju prilikom promjene vrijednosti u tom polju će biti naveden u ovoj kategoriji.

• Logika koja se može promijeniti polje ili grupu    Ova kategorija prikazuje poslovne logike koji se mogu promijeniti vrijednost ovo polje ili grupu. Na primjer, možete stvoriti pravilo koje određuje vrijednost tog polja na temelju vrijednosti drugog polja u predlošku obrasca. Sva pravila koja utječu na vrijednost u polju će biti naveden u ovoj kategoriji.

Vrh stranice

• Na izborniku Alati kliknite Alat za ispitivanje logike.

Alat za ispitivanje logike prikazuje se s vidljivim oknom pregleda. Da biste otvorili okno detalje, kliknite polje u oknu za pregled.

Vrh stranice

Prikaz poslovne logike za kontrolu

• Da biste prikaz poslovne logike kontrole osim u slučaju kontrole gumba, desnom tipkom miša kliknite kontrolu, a zatim na izborničkom prečacu kliknite Alat za ispitivanje logike . Da biste pogledali poslovne logike kontrole gumba, kliknite Alat za ispitivanje logike na izborniku Alati , a zatim naziv kontrole gumba u oknu za pregled da biste otvorili okno s detaljima.

Vrh stranice

Prikaz poslovne logike polja ili grupe

• Da biste pogledali poslovne logike polja ili grupe u izvoru podataka, desnom tipkom miša kliknite polje ili grupu u oknu zadatka izvor podataka , a zatim na izborničkom prečacu kliknite Alat za ispitivanje logike . Ako okno zadatka Izvor podataka nije vidljivo, na izborniku Prikaz kliknite Izvor podataka .

Vrh stranice

Proširite svoje vještine korištenja sustava Office
Istražite osposobljavanje