Prikaz poslovne logike predloška obrasca

Važno :  Ovaj je članak strojno preveden. Pogledajteizjavu o odricanju od odgovornosti. Verziju ovog članka na engleskom potražite ovdje.

Microsoft Office InfoPath omogućuje definiranje ograničenja prikupljene podatke i načina na koji je ove podatke prikupljene putem značajke kao što su pravila, formule, provjera valjanosti podatakai kod. Te značajke definirati poslovne logike predloška obrasca. Prilikom dizajniranja predloška obrasca s tih značajki, možda ćete morati potražite u članku što polja i grupe sadržavati poslovne logike vezanih uz njih i kakvom ovaj logike s drugim poljima i grupama u predlošku obrasca.

Za prikaz ukupne poslovne logike obrasca možete upotrijebiti Alat za ispitivanje logike. Pomoću njega možete odrediti kako poslovna logika i podaci međusobno djeluju.. Alat za ispitivanje logike prikazuje cjelokupnu poslovnu logiku predloška obrasca. Alat za ispitivanje logike možete koristiti kako biste ustanovili je li uzrok problema poslovna logika ili za upoznavanje s postojećim predloškom obrasca.

Sadržaj članka

Pregled

Prikaz cjelokupne poslovne logike predloška obrasca

Prikaz poslovne logike pojedine kontrole

Prikaz poslovne logike polja ili grupe

Pregled

Alat za ispitivanje logike prikazuje cjelokupnu poslovnu logiku predloška obrasca. Ovisno o tome kako mu pristupite, Alat za ispitivanje logike prvotno prikazuje okno pregleda ili okno pregleda i okno pojedinosti.

prozor alata za ispitivanje logike

1. Okno pregleda

2. Okno pojedinosti

Okno pregleda alata za ispitivanje logike prikazuje cjelokupnu poslovnu logiku obrasca grupiranu prema provjeri valjanosti podataka, vrijednostima izračunatih podataka, pravilima i programiranju. Okno pregleda možete koristiti za jednostavan prikaz polja ili grupa koje sadrže poslovnu logiku, budući da ona može biti pridružena samo nekim poljima i grupama. Okno pojedinosti prikazuje samo poslovnu logiku pojedinog polja ili grupe u izvoru podataka predloška obrasca.

Za otvaranje alata za ispitivanje logike desnom tipkom miša pritisnite kontrolu u predlošku obrasca, odnosno polje ili grupu u izvoru podataka, a zatim pritisnite Alat za ispitivanje logike u izborniku prečaca. Alat za ispitivanje logike možete otvoriti i putem izbornika Alati na alatnoj traci Standardno. Ako Alat za ispitivanje logike otvorite putem izbornika prečaca, po zadanim će se postavkama prikazati okno pregleda i okno pojedinosti. Ako Alat za ispitivanje logike otvorite pomoću izbornika Alati, prikazuje se samo okno pregleda. Za otvaranje okna pojedinosti, u slučaju da isprva nije vidljivo, pritisnite polje ili grupu u oknu pregleda.

U oknu pojedinosti poslovna logika za određeno polje raspoređuje se u tri kategorije:

• Logika koja ovisi o vrijednosti u polju ili grupi    Ova kategorija prikazuje svu poslovnu logiku koja se pojavljuje na osnovu vrijednosti u polju ili grupi. Primjerice, možete stvoriti pravilo koje se aktivira kad korisnik otvori obrazac temeljen na tom predlošku, a vrijednost polja je unutar određenog raspona. U ovoj se kategoriji nalazi popis svih pravila koja ovise o promjeni vrijednosti polja.

• Logika koju pokreće promjena u polju ili grupi    Ova kategorija prikazuje poslovnu logiku koja se pojavljuje ako se promijeni vrijednost polja ili grupe. Primjerice, možete stvoriti pravilo za polje koje se izvodi kada korisnik u polje upiše datum. Kada korisnik upiše datum, dodaje mu se sedam dana i novi se datum automatski unosi u drugo polje. U ovoj se kategoriji nalazi popis svih pravila koja se aktiviraju kada se promijeni vrijednost polja.

• Logika koja može promijeniti polje ili grupu    Ova kategorija prikazuje poslovnu logiku koja može promijeniti vrijednost toga polja ili grupe. Primjerice, možete stvoriti pravilo koje određuje vrijednost toga polja na osnovu vrijednosti drugog polja predloška obrasca. U ovoj se kategoriji nalazi popis svih pravila koja utječu na vrijednost u tom polju.

Vrh stranice

• U izborniku Alati pritisnite Alat za ispitivanje logike.

Pojavit će se Alat za ispitivanje logike s vidljivim oknom pregleda. Za otvaranje okna pojedinosti pritisnite polje u oknu pregleda.

Vrh stranice

• Za prikaz poslovne logike kontrole osim u slučaju kontrole gumba, desnom tipkom miša pritisnite kontrolu, zatim pritisnite Alat za ispitivanje logike u izborniku prečaca. Za prikaz poslovne logike kontrole gumba pritisnite Alat za ispitivanje logike u izborniku Alati a zatim pritisnite naziv kontrole gumba u oknu pregleda kako biste otvorili okno pojedinosti.

Vrh stranice

Prikaz poslovne logike polja ili grupe

• Da biste pogledali poslovne logike polja ili grupe u izvoru podataka, desnom tipkom miša kliknite polje ili grupu u oknu zadatka izvor podataka , a zatim na izborničkom prečacu kliknite Alat za ispitivanje logike . Ako okno zadatka Izvor podataka nije vidljivo, na izborniku Prikaz kliknite Izvor podataka .

Vrh stranice

Napomena : Izjava o odricanju od odgovornosti za strojni prijevod: ovaj je članak preveo računalni sustav bez ljudske intervencije. Microsoft nudi strojne prijevode da bi korisnicima koji ne razumiju engleski omogućio čitanje sadržaja o Microsoftovim proizvodima, uslugama i tehnologijama. Budući da je preveden strojno, članak možda sadrži pogreške u vokabularu, sintaksi ili gramatici.

Proširite svoje vještine
Istražite osposobljavanje

Jesu li vam ove informacije bile korisne?